Danny the depressed dino



Danny the depressed Dino speglar inte mina känslor just nu.
Jag har aldrig haft fem bättre dar i sträck - parkpärlplattning på måndagen, poolhäng på tisdagen, produktivt ensamvargande i onsdags, visit på Tinas café på Vaxholm i torsdags och kreativt (om än inte lika produktivt) ensamvargande + lite filmtittande i fredags.

I torsdags när Karro och jag och tina satt vid ett bord och åt glass så lekte vi leken "men om.." vilken gick ut på att jag kom med mer eller mindre möjliga scenarion och Karro sa åt mig vad jag skulle göra om de inträffade. 

Om en fågel kommer in i studentlägenheten får jag inte springa ut i korridoren och skrika. Töntstämpel. Om det däremot kommer in en björn i lägenheten, då är det tillåtet. Då får jag till och med ringa polisen om jag vill. Sa Karro. Hon borde skriva en hur-man-flyttar-hemifrån-bok.

 

Kommentarer
Postat av: Olga

Ha ha ha, fan vad rolig du är, älskar sättet du skriver på! :D

2010-07-17 @ 19:16:23
URL: http://squirreltail.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0