En väldans massa dar

Hah!
Internet har återuppstått!
Lite halft sådär, det hoppar in och ut, men det är en klar förbättring mot den totala stendödheten som drabbat min familj de senaste dagarna.

Det som slått mig mest under den här tiden är hur effektiv jag blir utan internet. Jag har pysslat ihop två och ett halvt kort, målat en massa ramar, ritat en teckning och pysslat ihop några fotoslamscollage, dagbokat ner mig manuellt (ah, traditionellt. Och när mina barnbarn hittar den dagboken kommer de tycka att mormor var en överanalyserande hysterika - man kan ju ta i lite mer när det man skriver inte är offentligt, men det är en annan sak), träffat Jenny (Stockholm älskar dig Jenny, stanna hos oss för alltid!), övningskört, firat midsommar och mammas födelsedag (en och samma dag),cyklat med Henrietta, vält med cykeln, tränat, träffat brorsan (som hade tillgång till mitt facebookkonto, och nu vill jag helst sjunka ner genom jorden och dö) oooch om en timme ska jag ta årets första dopp med Amanda! 


Här är två av ramarna jag målade, tillsammans med fotoslamscollaget. Dåligt foto, men ändå. De är hur coola som helst.
Det har varit toppendagar varje dag. Utom den delen där jag överanalyserade och den delen där jag ville sjunka genom jorden och dö. Men jaja.
Nu ska jag ut och ha roligt, hejsvejs världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0