mix together math (nomnomnom)

Jag fullkomligt älskar all min lediga tid! Den passar så bra när jag har en triljon idéer att förverkliga och så många kompisar att leka med. Igår var Karro här och spelade spel med mig (bland annat kreativt alfapet, där man får lägga vad man vill, men med en motivering) och efter det så knåpade jag lite med pärlor, ritade lite på några vykort jag gör och levde loppan kreativt.
Dagarna skulle behöva fler timmar, jag skulle behöva lite organisering i mitt pyssel, nu håller jag på med fyra saker, samtidigt som jag städar rummet och lagar lagar kulinariska läckerheter (såsom pizza, kakor, spenatsoppa och annat smått och gott).

hursomhaver, bland annat har jag gjort den här:



Calamint betyder mynta, och receptet kommer från Gabbi, som bjöd mig på denna alldeles fantastiska smoothie när jag var hemma hos henne förra gången.

Imorgon kommer mera kreativt jox, pysslar 24-7.


ÅH! Och jag är så himla glad! Anledningen är att ungefär halva världens vikt har lyfts av mina axlar när jag ringde till folkhögskolan i Malmö och förklarade det knepiga i att jag inte visste om jag kom in på arkitekt förrän i mitten av juli, fast Malmö vill ha hyreskontrakt och allt fixat den 1a juli. Men hon i telefon lät som världens gladaste människa och sa att det skulle fixa sig, så tipptopptoppen, nu behöver jag inte oroa mig för att vara bostadslös estet i Malmö om jag inte kommer in på arkitekt!
Jag nästan flög fram resten av dagen på grund av det, och bannar mig själv för att jag inte ringde dit tidigare. Jag är en konstant obotlig uppskjutaare, men något syfte i världen har väl sånna också.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0