Jag har så mycket att göra att jag inte vet var jag ska börja!

Så heter fb-gruppen som jag känner träffar mig precis rätt. I veckan har vi fortsatt med vulkanprojektet, som slukar det mesta av min vakna tid. Ibland (oftast) vet jag inte vad jag gör, så jag sliter mitt hår och blir galen. Lyckligtvis finns det mycket moraliskt stöd i skolan, så jag lugnar ner mig och gör..ptja..vulkanutbrottssnöglober.



Det händer mycket kul i skolan också. Det finns många distraktionmoment, typ när killen vid bordet bredvid vill ha lite privat space och bygger ett kartongfort:




Däremellan hinner jag göra en hel del kul också! Igår till exempel, så fikade en bunt efter skolan. Anrika NK blev det - när jag flyttade hit trodde jag att det var Nordiska Kompaniet, och blev lite imponerad över Umeå - men det stod för Nya Konditoriet. Priserna var lika saftiga som tårtorna, men mysfaktorn var hög. Det är för övrigt Ljusfestival i Umeå, det bokstavligen lyser upp i vintermörkret:







Sen hamnade vi tre stycken i mitt lilla korridorsrum, och sen blev det nattmiddag på McDonalds (där jag blev bitter, för vi skulle gått 100 meter till Centrum, men gick tre km till stan. Jag hade inte beräknat det och frös ihjäl.) Gratulerade den finaste Tina i världen på födelsedan' också! Gick och lade mig vid 03, fick ett tack-SMS tillbaka precis innan jag somnade, så jag gissar på att Tina också hade det kul.:) 
Imorgon ska jag handa lite saker (UNDERSTÄLL!), sen ska jag till skolan och jobba med..vulkanen. (Surprise!!) Mitt accesskort fungerar, så nu har jag tillgång till skolan 24/7, wooh!


Kommentarer
Postat av: Felicia

åååh, jag vill också ha ett eget bord sådär!! :O åh, så mysigt :D hos oss har vi bara en liten bit av väggen var att sätta upp våra grejer och en låda i en stor såndär byrå med smala lådor du vet. organisationsnissen inom mig vill ha ett eget bord att placera pennor och annat skräp på! :D

2010-11-24 @ 20:54:55
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0