Jag vet vad som hände med hästen



----->


Magic in every bite!

När jag inte roar mig genom att googla på enhörningar eller typ Cthulhugosedjur så har jag ganska mycket annat som får tiden att rinna iväg. Deadline på vårt projekt är nu på fredag (fast vi får jobba med det kvällstid nästa vecka om vi vill), så jag har ungefär en gaziljon saker att göra.
Det är nästan så att jag vill byta karriär, facebook träffade mitt i prick med ett ypperligt alternativ tycker jag:

nämligen Glassig på GB! Ett annat svar var Konstistensprövare på Pågen, vilket inte heller låter tokigt. Allt jag gör här (när jag som sagt inte googlar enhörningar eller sliter mitt hår i skolan)är att fika. I kid you not, hujedamig vad vi fikar! Kola, muffins, småkakor..nämn det och jag har bakat det. 

Så, nu vet ni.
Sova, skola, baka, sova. På repeat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0