Trassel



Jag tror jag är korridorens mest asociala miffo. Drottning över ensamheten typ.
Eller liksom, jag var inte med på en korridorsfest igår för att jag tycker att..ptja..det är inte så kul att dricka, och att vara bland fulla halvt främmande människor finner jag lite..obehagligt? Det är skoj att gå på andras fester, då kan man bara gå ut en liten sväng och komma tillbaka när det blir för mycket, men det kan man ju inte göra när festen är på hemmaplan. Hur förklarar man något sånt utan att låta som världens torris? Är det filmkväll, i'm on! Är det fika? COUNT ME IN! Fest? N..jaa..

Hm.

Kommentarer
Postat av: Felicia

åhå, du är inte ensam torris i världen! ((: haha nejmen, jag håller med dig faktiskt, för det mesta tycker inte jag heller att det är så kul som alla verkar tycka det är.

2010-11-14 @ 18:10:09
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0