ARRH. T'DAVEY JONES' LOCKER WITH YE ALL!

Jag har en svacka i optimismen idag, och känner mig otursförföljd. Cykeln är snodd.
MIN ÄLSKADE CYKEL!


Den var låst och var bland en miljon andra cyklar i ett ställ men den försvann mellan 02 inatt och kl. 11 imorse. Jag är BITTER! Jag fullkomligt avskyr människor som ska sno saker! Fine om man snor lyset eller nått, men hela cykeln? WHY DAMMIT? Nu är det så att jag kan gå till skolan, men det tar dubbla tiden, och frihetskänslan är mycket mindre. Det är nerförsbacke hela vägen (otroligt praktiskt eftersom jag alltid har bråttom på morgonen) och det ger inte samma känsla när man knatar fram på hård asfalt i ofotriktiga skor, jämfört med att dödsföraktande susa ner medan vinden viner en i öronen.

Suck.
Ikväll är det filmkväll, så det kan ju bara bli bättre i alla fall.
Fast chokladbollarna jag gjorde för att fira eventet smakar typ inget.
Bitter.

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Nej vad trist. Min cykel blev också stulen bara för några veckor sedan. :(

2010-09-25 @ 00:28:44
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0